سرخط خبرها

ذوب، اصفهان در تهران! | پیروزی مهرام و اعتراض ذوبی‌ها

  • کد خبر: ۵۴۹۹۰
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
ذوب، اصفهان در تهران! | پیروزی مهرام و اعتراض ذوبی‌ها
بازی دو تیم بسکتبال مهرام و ذوب آهن تا دقایق پایانی بازی مساوی پیگیری شد و دو تیم سایه به سایه هم بالا آمدند اما در نهایت مهرام توانست در دو دقیقه پایانی پیروزی را به نام خود ثبت کند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال دیدار تیم‌های مهرام تهران و ذوب‌آهن اصفهان ساعت ۱۸ امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد و در نهایت با نتیجه ۷۰ بر ۶۴ به نفع مهرام به پایان رسید.
بازیکنان آغاز ذوب‌آهن: فریداصلانی، سجاد مشایخی، آنتونیو، محمد یوسف‌وند و محمد ترابی
سرمربی: فرزاد کوهیان

بازیکنان آغازگر مهرام: مهدی کامرانی، حامد حسین‌زاده، صمد نیکخواه بهرامی، آرمان زنگنه و میثم میرزایی
سرمربی: علی آرزومندی

کوارتر اول
پرتاب ۳ امتیازی کامرانی آغاز داستان این دیدار است. مهرام محکم دفاع می‌کند، اما ترابی و یوسف‌وند هر کدام یکی از پرتاب‌های خود را گل می‌کنند تا صمد و آرمان هم ۳ امتیازی بزنند. در ادامه مشایخی دو امتیاز می‌گیرد و پرتاب ۳ یوسف‌وند هم به سبد مهرام می‌نشیند. حسین‌زاده و میثم میرزایی هم به سبد ذوب می‌رسند و کامرانی دومین ۳ خود را هم با موفقیت در سبد اصفهانی‌ها می‌کارد. بازیکی فیزیکی آرمان خیلی زود او را دو خطایی می‌کند تا مسعود سلیمانی جانشین پست ۴ مهرام شود و دو پرتاب موفق هم سهم اوست. آنتونیو سوئیتنی کارش در دل دفاع پرفشار مهرام سخت است، اما ۵ امتیاز برای ذوبی‌ها می‌گیرد. فیک یوسف‌وند بی‌فایده است و مهرام با لی‌آپ سلیمانی از ۲۰ هم رد می‌شود تا کوهیان در دو دقیقه به پایان وقت اول تایم‌اوت بگیرد. در بازگشت مرتضوی ۳ امتیازی صمد را روی دست خود او جواب می‌دهد، اما ترنت هم ۳ می‌زند و در لحظه پایانی سوئیتنی اختلاف را کمتر می‌کند تا مهرام ۲۱ بر ۱۷ تیم برتر کوارتر اول باشد.

کوارتر دوم
اصلانی که در کوارتر اول کمتر در جریان بازی بود با پرتاب ۳ امتیازی شروع خوبی در وقت دوم دارد. کار ترکیبی میرزایی و صمد به امتیازگیری میثم ختم می‌شود، اما لحظاتی بعد میرزایی با خطا روی ترابی جای خود را به امیرحسین خندان‌پور می‌دهد. خطای ذوبی‌ها روی کامرانی خللی در امتیازگیری گارد کهنه‌کار مهرام ایجاد نمی‌کند. آرمان به زمین برمی‌گردد و در کاری ترکیبی به شبد ذوب می‌رسد. سوئیتنی می‌جنگد و زیر سبد مهرام به سختی امتیاز می‌گیرد. اینطرف صمد خیلی راحت ۳ بعدی خود را می‌گیرد. ذوب با ترابی به ۳۰ می‌رسد. خندان‌پور توپ رحیمی را برمی‌دارد تا در فست برک آرمان امتیازگیری کند و کوهیان سومین وقت استراحت خود را هم بگیرد. در بازگشت بهرام‌زاد به مهرام ۳ می‌زند، ولی این شاگردان آرزومندی بودند که ۴۰ بر ۳۳ برنده به رختکن رفتند.

کوارتر سوم
شروع طوفانی ذوب، مهرام را به عقب می‌راند. آن‌ها پس از سبد اول یک ۳ امتیازی هم با یوسف‌وند می‌گیرند تا اختلاف به دو امتیاز کاهش یابد. در این لحظه آرزومندی وقت استراحت گرفت، اما در بازگشت دو تیم ترابی است که کار را در امتیاز ۴۰ به تساوی می‌کشد. سرانجام مهرام پس از ۴ و نیم دقیقه با صمد یک امتیاز از پرتاب پنالتی می‌گیرد و خود اوست که اختلاف را به ۳ می‌رساند. ذوب‌آهن با یک امتیازی بازی را مساوی می‌کند. صمد بازهم از پشت خط پرتاب آزاد برتری را پس می‌گیرد و سوئیتنی هم با پنالتی کار را به تساوی می‌کشد. ۴۷-۴۷. با اشتباه بهرام‌زاد توپ لو می‌رود تا حسین‌زاده به راحتی با اوپن شات مهرام را به ۵۰ برساند. ترنت هم سبد بعدی را پس از یک پرتاب موفق یوسف‌وند می‌گیرد تا مهرام ۵۲ بر ۴۸ در پایان ۱۰ دقیقه سوم پیش بیفتد.

کوارتر چهارم
دو امتیاز ترابی را خندان‌پور با یک دانک محکم جواب می‌دهد. سوئیتنی هم دفاع مهرام را جا می‌گذارد و با چرخش خود دو امتیاز می‌گیرد. میرزایی و آرمان به جای خود برمی‌گردند. در چند رفت و برگشت زنگنه به سختی امتیاز می‌گیرد. سوئیتنی هم پس از مدت‌ها دو پرتاب آزاد موفق دارد. حسین‌زاده با ۳ امتیازی خود اختلاف را بیشتر می‌کند، اما دو تکنیکال پیاپی ذوب را به بازی برمی‌گرداند تا اصلانی با ۳ امتیازی خود بازی را در ۵۹ به تساوی بکشد. صمد برای چندمین بار موقعیت حمله را از دست می‌دهد تا ۳ امتیازی اکبری به سبد مهرام برود و آرزومندی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت خطای غیر ورزشی ذوب با دو پرتاب موفق صمد همراه است و در ادامه حسین‌زاده با اوپن‌شات ۳ امتیازی‌اش برتری مهرام را در یک دقیقه به پایان پس می‌گیرد تا کوهیان تایم اوت دیگری بگیرد. در بازگشت، اما خطا‌های تاکتیکی ذوبی‌ها روی مهرامی‌ها بی‌فایده است تا در لحظات پایانی یک خطای غیر ورزشی برای مهرام و یکی هم برای ذوب آهن اعلام شود. سرانجام مهرام ۷۰ بر ۶۴ برنده می‌شود. بردی که ذوبی‌ها به آن معترضند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->